30.1.10

Do you really want to live forever?

Jag orkar plugga! Jag känner mig sjukt motiverad och orkar kämpa för det där betyget jag förvänar mig i biologi och psykologi! Det är nästan lite så att när någon sviker en sjukt mycket, när man blir riktigt riktigt arg, så sviken och arg att man inte ens kan gråta så sviken och arg man är, då bryr man sig inte. Det gör fortfarande ont, men man fokuserar på så mycket annat som skolan, bara för att man vet att det inte är någon idé att kämpa med det an förlorat. Att förlora hoppet kallas det för. Men man får tillbaka hoppet när det gäller andra saker.
Yeah, jag gillar mitt seriösa-plugg-liv! Jag trivs bra ihop med psykologi-inlämingar, histora-stenciler, tyska-läxor och biologi-labbar och slutprov och grafräknare. För nu är det inte så mycket kvar, bara 122 dagar kvar till studenten, Fast det finns inget att fira då.

Jay-z är mitt tidsfördriv. Han är duktig, som duktigast är han när han samarbetar med andra artister. Här är Forever Young med Mr. Hudson.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar